بلاقا گؤره



در زمانه اي زندگي ميكنيم كه آراي مختلف با خود سياستهاي متفاوتي در عمل به بار مي آورد- ازربايجان به عنوان بخش مهمي از جهان اسلام در تغييرات سياسي منطقه ميتواند مهمترين نقش را ايفا كند چراكه هيچ تفكري در ايران بااقبال روبه رو نشده مگر با حمايت توركهاي ايران-در اين وبلاگ سعي خواهم داشت از سياست و فرهنگ (2ركن اساسي)بنويسم-منتظر عقايد مخالف هستم-ياشاسين اؤزگورلوك
بؤلوم لر
     
سایغاج
rss feed

 

 

تربيت معلم ازربايجان بيليم يوردونون اؤيرنجي سينين اورك سؤزلري
(بوراداكي يازيلار منيم شخصي نظرلريم دي و هئچ گروه يا شخصلره تعميم ورمك اولماز)
آنا یارپاق       ایلگی      

جمهوري آذربايجان چشم وچراغ ،قره العين ملت تورك آذربايجان مي باشد .

خاك او مطهر ومقدس و تبرك يافته از خون هزاران تورك آذربايجاني است كه در طول تاريخ پرافتخار خود به نائليت يك ملت كهن ومتمدن وبا شعورملي والا در مكاني بلندا به وسعت تاريخ بشريت همچنان فرهنگ ساز وتمدن پرورمفتخرو به آن مدارج بيشمارش مي غرد ومي نازد واز ملامسه خاك وخون خويش ، روح غيرتمند توركان آذربايجاني همچنان افق تاريك بد طينتان را ،بد خواهان را،ابليسان وشياطين رامتجاوزين به حق وحقوق يك ملت  والقصه انسان را مي درد و مي كوبد.

 

آذربايجان واحد است نه همزاد  ،عين است . عيني كه ملا صدراي شيرازي مي گويد "وحدت در عين كثرت وكثرت در عين وحدت".وآن تجلي واحد است.

 

"واحد" را نيز بايد بداني كه بعيد مي دانيم در چنين روحيه اي باشيد چرا كه اندامتان گوياي چيز ديگري است سخن تان چيز ديگر.

 

در فرمايشات و تهديد هاي شما به جمهوري آذربايجان سه محور اساسي جلوه مي كند :

1-آران را به آذربايجان اطلاق كرديد

2-سركوب اسلامگراها را عنوان فرموديد

3-خون ايراني را در رگ هاي آنان پديدار ساختيد.

 

بحث اطلاق آران به جاي آذربايجان يك بحث كاملآ مرتبط با اميال سياسي و استعماري مي باشد كه براي استحاله يك سرزمين همراه با ملتش از طرف انگليس و روس توسط عمال و نوكران داخلي كه باصطلاح روشن انديشان آن زمان بودند طرح واجرا مي شد كه اين انديشه نشات گرفته از تفكرات پان فارسيستي بوده و مي باشد. شكي در اين نيست آنانكه اطلاعات بولتني وسازماني را دارا هستند آلوده به چنين انحرافاتي خواهند شد.

در اين خصوص مورخين ،محققين وكاوشگران علمي آذربايجان واحد هزاران پاسخ را داده اند وپرسشهاي آنان در اين باب هنوز هم از طرف پان فاسيسم بي پاسخ مانده است وبر ملت تورك آذربايجان مخصوصآ آذربايجان جنوبي همه چيز در اين دهه هاي اخير آشكار و هويدا گشته است . ده ها و صدها نوشته در سايت ها ومباحث متنوع اين چنيني در  تلويزيون آذربايجان جنوبي .

 

حال اين موضوع پوسيده ومرده اي را كه امثال كسروي به بدعت گذاشته چرا امثال شما وسايت تابناك و...به تبعيت از سياست هاي دوران پهلوي وطاغوتي را تكرار مي كنيد؟

مگر شما مجريان سياست هاي راسيستي فراماسوني هستيد؟

مگر شما به تفكرات وايده هاي كسروي و عنايت رضا و... راسخيد ؟

در آن موقع به ديگر افكار آنان همچون "آئين پاك نهاد"و "شيعيگري" او  و... چه ميگوئيد؟

 

عنايت رضا در كتاب "آذربايجان واران" در ص 43چنين نوشته است :

"شادروان كسروي نام دو رود :كر:يكي در فارس و ديگري در قفقاز را به صورت –كور-آورده است و معتقد است كه اين دو رود به نام كوروش بزرگ "كور"ناميده شده است"

 و روزي فرا خواهيد رسيد كه آن كشور مستقل را سرزمين كوروش بزرگ خواهيد گفت .

(البته بحث ما خارج از ديدگاه حقوق بين المللي و سازمان هاي حقوق بشري است كه اين خود بحث مفصلي است كه اميدواريم دوستان حقوق دان و آشنا به مسايل بين المللي گفته هاي جناب حاج آقا را جدي گرفته تا تجاوزات و تهديد هاي بكار رفته بر عليه يك كشور مستقل را بر ملا نمايند .گرچه اينان هيچ چيز ....).

 

جالب است در اين سالهاي اخير همين تفكرات كسروي را (كسروي چيليق)كه ما آذري هستيم وربطي به توركان نداريم و آذري بخشي از فارسي ويا آريا ئي وايراني مي باشد الخ...

را درميان جوانان بسيجي در پايگاه هاي مساجد تبريز توسط همين گروه نظامي تعليم وتبليغ مي نمودند تا به گمان خودشان جلو بيداري ملي آذربايجان جنوبي را بگيرند و هركس تورك گفت بگويند كه وي پان توركيسم و وابسته به توركييه مي باشد تا شايد اجنبي بودنشان را ثابت نمايند. اما همين ترفند كاذب ودروغين با تلاشي كه نويسندگان و سايت هاي وابسته به آذربايجان جنوبي مخصوصآهمتي كه تلويزيون گوناز تي وي انجام دادند آن مكر وحيله پان فارسيستي از هم پاشيد وآن تعليم ديدگان به حركت ملي آذربايجان جنوبي پيوستند و حالا هر يكي شان يك تورك واقعي شده اند ملا صدرا شيرازي گفت كه "جوهره خود را شناختند ".

 

جناب حاج آقا مي دانيد كه چرا از ملا صدرا مثال مي آوريم به خاطر اينكه وي عمري مغضوب فقهاي اشرافي  و واميران لشكري عصر خود بود كه جزعليه اقتدارگرائي ،دنيا پرستي ،ايجاد شكاف در ميان مسلمين تحت عنوان شيعه شاه عباسي وصفوي وانحراف علني وعملي عالمان مذهبي از مباني دين اسلام و...نمي خواست و در چنين بحبوحه اي او كتاب "اسفارالاربعه"را به جامعه فلسفه وحكمت روانه ساخت.

...و يادتان بايد باشد كه اساس وبنياد تفكرات سپاه پاسداران بر گرفته از فلسفه همين فيلسوف تالي بود و حتي آقاي خميني به انديشه فلسفي او تكيه ميكرد وتفسيرومعنا مي نمودند .نگاه كنيد به آرا وگفته هاي ايشان در دوران قبل از انقلاب و بعد از آن وهمچنين به نوشته هاي ارائه شده سپاه در آن زمان.

 

حال چه شده است كه شما وامثال شما از فيلسوفان وحكيمان وعقلا وعالمان ديني  بريديد و به دامن فضاحت بار كسروي و عنايت رضا و...افتاديد و مبلغ انديشه هاي شيطاني وماسوني آنها شديد؟و طعمه پرچرب ولذيذي براي روبا هان پان فارسيسم گشتيد.

 

نكند خون پان فارسيسم در رگ هاي شما در جريان است .

 

جناب حاج آقا ،مي دانيد خون وانديشه پان فارسيسم يعني چه ؟

 

يعني اينكه : مسلمانان چچن را روس ها قتل و عام كردند و پوتين عزيز شما در يك روز در گروزني به اعتراف خودشان سي هزار مسلمان را از كودك وپير وزن و مريض و عليل رل در بيمارستان وخانه ومسجد در ركوع وسجده در حال شير دادن مادر به طفل خود و...بمباران كردند وبه توپخانه بستند گلوله هاي تانك را بسوي نفرها شليك كردند وتيربارها را بسوي مساجد وعبادت گاه هاي آنان نشانه رفتند وگلوله باران شان نمودند و...

بعد از نسل كشي مطلق ،پوتين وارد خرابه هاي بي ستون و بي نشانه شهرشد وفرمان "تمام شد" را اعلام كردو دولت مستقل آنان را از بين برد وبه اشغال گريش تداوم بخشيد .

 

توركستان شرقي (دوغو توركستان) يا همان اويغورستان ويا همان اورومچي ويا همين ايالت سين يانگ شما .

باز قتل وعام ،نسل كشي ، چه بگويم مسلمان كشي (از ديدگاهي).

 

تجاوز آشكار داشناكسيون هاي آدم كش ،تروريست هاي دولتي ارمنستان عليه جمهوري آذربايجان 

باز هم قتل وعام ونسل كشي خوجالي و...

مسجد آغدام را كه حتمآ ديده اي ،خوك ها را در محراب و عبادتگاه مسلمانان بستن وتبديل به  طويله كردن آن .

 

شما به عنوان يك مسلمان و يا ايراني نسبت به اين فجايع چه واكنشي داده بوديد ؟

اگر به فرض اينكه در رگ هاي آنان خون ايراني ( خون ايراني  يك ذهنيت راسيستي ونژاد پرستانه اي است و الا واژه ايراني بي معنا مي باشد مگر اينكه ايراني يك قلمرو سياسي ديپلماسي را دلالت كند و مرز قراردادي وحقوقي را در سطح بين المللي معرف باشد)  در جريان است آنوقت تعصب ،غيرت وعرق ايراني شما در كجا بود كه نسبت به همه اين فجايع علاوه بر اينكه بي تفاوت باشيد پنهان وآشكار حمايت مالي و معنوي از متجاوزين بكنيد.

 

در جريان چچن سكوت مطلق اختيار كرديد .

در قتل وعام اويغورها از طرف چيني ها گفتيد "آن مسئله داخلي است كه بما ربطي ندارد"

همين را ياد آوري كنم كه شبكه 4سيماي آقايان مستندي توسط فاروقي با نام "آفتاب،ديوار ،شرق"كه چندين قسمت بود از چين وهمين اويغورستان درست كرده بودند كه گوينده آن آنان را(اويغورها)ايراني ومهاجرين قوم آريائي به آن سرزمين ياد مي كردند .

 

موضع شما در قبال تجاوزات ارمنستان به آذربايجان از روز هم روشنتر است .

 

حالا اين تهديدات وتجاوزات لفظي شما مبين چه تكاليف ملي وشرعي شما را به ثبوت مي رساند ؟

فرافكني ،چند گانگي ،دروغگوئي ،بهتان وافترا وبي اخلاقي نسبت به ديگرملل از صفات غير انساني شمرده مي شود .

...كه ملا صدراي شيرازي  از آن در" سفر اول" سخت بيم ناك بود.

وآن را عامل باز ماندن وانحراف از انسانيت(متعالي ووارسته شدن)مي دانست.

 

ما جمعيت اتحاد وترقي آذربايجان جنوبي به اظهارات جناب فيروز آبادي در مورد جمهوري آذربايجان اعتراض وآن گفته ها را شديدآ محكوم مي كنيم .

 

جمعيت اتحاد و ترقي آذربايجان جنوبي

 

22/5/1390


گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر
بؤلوم :
یارپاق لار :
 
   
 
Powerd By : ARZUBLOG.COM Theme Designer : MyTheme.ir